petek, 1. junij 2007

MakGajver

Zgodilo se je pred parimi leti mojem fotru, da si je zaklenil ključe v avto, medtem ko je on pozival in klical vse božje sile, vse matere in zvezde sem se jest prav hinavsko smejal. Vendar kot pravijo, da jabolko ne pade daleč od drevesa, se je enaka stvar zgodila tudi meni, torej nerodni familiji ni pomoči, pa tudi če paziš. Medtem je seveda pala kaka kletvica dve tri, vendar nič strašnega, saj biti pošten vlomilec mi je bila želja že od malih nog. In gremo …
Marela oz. dežnik po slovensko, radijska antena, malo selotejpa, veliko dobre volje, ter primeren zaklad neprimernih besed, ki ji moraš uporabiti vsake toliko. Medtem, ko ti cimer s vsemi sredstvi pomaga vendar vseeno zbija ego, da je pogledal že veliko filmov in vlomov, vendar češa takega še ni bilo nikjer, sem jest še kr vrjel v svoje sposobnosti. Res, da sem porabil dve ure, se preposlušal zanimivih komentarjev in pogledov mimoidočih, ko sem brcal z nogo po avtu in skakal okoli,
mi je vseeno ratalo. Misija je uspela, ključek rešen, jest pa povišan v pravega vlomilca osebnih avtomobilov. Kaj češ lepšega za konec predavanj?










Če kdo zaide v podobne probleme naj me kontaktira, saj sem pred kratkim pogledal vse dele MakGajvera in nosim v glavici veliko zanimivih idej … ker sem očitno avte prerastel, lahko tudi v sili, če je treba kaj rastrelim.


Ištvan Ferkeš

3 komentarji:

Davor pravi ...

ubitačno.ubila sma se...:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

se strinjam koljega, hvala vseeno za pomoč ... res da ne čutim prstov, al zadovoljstvo je veliko ;)

Davor pravi ...

Nooo...the pleasure's all mine;)

Pa še kdaj:)))